ANIMACE SUPER SYSTEM

Těžko se dá zapomenout na moment kdy jsem znuděn báječnou brigádou zašit v knihovně kulturní instituce vytáhl z police knihu s nápisem 1984 (vozil jsem sodovky a byl k ruce lidem, kteří to moc nepotřebovali, někdy zajimavý, většinou nuda). Do knihovny jsem se potom zašil při každé volné chvilce a místo kreslení si na papírky, knihu velmi intenzivně přečetl. Bylo mi asi 15 let, venku bylo krásně a pod oknem starobylého domu proudily davy turistů, já jsem se nořil do příběhu, který se do mně uložil již na pořád. Jo, je to jeden ze základních podnětů, z kterého jsem díky volnému školnímu zadání o hromadu let později vytvořil tuto animaci. Text je v animaci šílenej kulomet, až najdu nějakou překopírovatelnou verzi tak dodám:).









http://www.youtube.com/watch?v=P763t5ahNV8

Komentáře

Oblíbené příspěvky