Výprodej se slečnou spořivou

Přiznám se, že výprodej je moje oblíbená činost. Rychlá důrazná akce s jasnou grafikou a jednoduchou informací. Pokud se neděje výprodej celý rok, funguje komunikace se zadavatelem a sdělení se nedostává za hranici absurdností je to fajn práce.

Ukázka je z realizace pro 123shop.cz, pro který jsem pracoval po celou dobu studia na Fud Ujep.
Byla to rozhodně přínosná spolupráce, u kterého jsem se mnohému naučil zejména kolem internetového obchodnictví.

Hlavní ideou bylo spojit celkem anonymní výprodej s osobou, charakterem. Idea slečny spořivé nakonec fungovala cca tři roky. Níže jsou varianty, které přicházely s novou sezonou a vždy fungovaly na stránkách shopu a v banerové kampani, mailingu atd.


2009

2010


2011


skica

Komentáře

Oblíbené příspěvky