Rock'N'Roll

Pro mně srdcové téma. Buddy Holy, Little Richard, Fast Domino a samozřejmě Chuck Berry formovali celkem výrazně můj hudební vkus, V podstatě od punku jsem se dostal svým zájmem k rock´n´rollu. Samozřejmě miluji Coca Colu, kino, eletrické hudební nástroje, zmrzku, hamburgery, hotrods a nejbláznivější grafiku v západním světě.

Ale 50tá léta a začátek 60tých v čechách pořád ještě byly velmi vzdálené od růžového snu daleké a svobodné Ameriky.

Elvis svařený z drátů poukazuje na české kutilství, doplňuje řady švejku, trpajzlíku a včeliček. Elvis v jeho charakteristické poze pro mně byl silnějším a čitelnějším symbolem než například brýle Mikiho Volka.

rozměr: 500 x 400mm

Vařit drát neumím, ale připravil jsem naohýbané části a šikovný restaurátor mi Elvise svařil. Objekt by měl správně skončit zaprášený v bazaru nebo na blešáku aby mohl dál žít svůj život, ale zatím jsem se s ním nedokázal rozloučit.

Komentáře

Oblíbené příspěvky